Kumarhanede çılgın

50 Replies to “Kumarhanede çılgın”

  1. çakır sözünü tutamadı
    hikmet canana borcunu ödemedi
    🙂

  2. ESCOBAR ve El CHAPO İlgisinizi çekiyorsa mafya tanrısı MALVERDE yi araştırmanızı tavsiye ederim.ilginç Biyografi…

  3. Birbirinizle kardeşlikten başka özel hayat yaşayamazsınız diyor amk hepsi kadın zaten birbirlerine mi aşık olacaklar:)

    1. @Dilek Altın cakir bok baron olurdu adam sefirligi kaldiramadi baronlugu mu kaldiracak

    2. @Dilek Altın Çakır tetikçi ve mafya. Her ne kadar çok, Polat dan daha çok sevilmiş olsa da senaryoya göre Polat daha zekiydi ve önü daha çok açıktı. Çakır ölmese, Polat ve Çakır ancak 1 numaralı mafya çetesi olarak yollarına devam ederlerdi.

    3. Çakır eğer 70de ölseydi Polat ne baron olabilirdi ne de büyük biri

  4. Alâaddin Çakıcı reis adaletine kurban olayım

  5. Polat Alemdar tarih olmaz Polat Alemdar tarihte olur tarihin üstünde Polat Alemdar Polat Alemdar Devri başladı Polat Alemdar Ben Polat Alemdar hissediyorum Polat Alemdar vermeyeceğim adamdır Ben Polat abi çok seviyorum Murat abi Görmeseydim adamdan Kurtlar Vadisi Pusu 74 Polat Alemdarın Polat Alemdar olmak kolay olmuyor Polat Alemdar almak Onun için Polat Alemdar devam etti Onun için Polat Alemdar devam etti 13 yıl Polat Alemdar daveti 13 onu çikolata abi devam ettin Kurtlar Vadisi Pusu on dördüncü yılına girecek TRT 1de on dördüncü yılına görecek on dördüncü yılına gıcıktır Polat abi 14 yıllara gıcıktır kola takılan on dördüncü yıllarca çektim Kurtlar Vadisi Pusu TRT 1de devam edecektir artık Polat abi nin yeni kanalı TRT 1 👍👍👍👍👍👍👍💗💗💗💗😇😇😇😍😍😍😇😇😇💗💗💗💗🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳👍💗👍💗👍💗💗👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    1. @Tarık Özcan Karısını Dòven Racona Uymayan Çakırmı Efsane oluyor

    2. @Memati Baş kardeşim son iki sezon neden reytingler düştü Memati ve Abdülhey çıktığı için Polat bunların sayesinde bu kadar sevildi

    3. @Tarık Özcan eyvallah gülüm ama Polat Alemdar boş değildir

    1. @Ismet Dogan Kıbrıs ta ki kumarhanelerde ücretler nasıl ?

    2. Legal casinolarda asgari ucretin 4 kati verilir dunya genelinde. Illegalde ise ulkesine gore 10 ile 20 arasi.

  6. Adam kumarhane açıyor hayırlı uğurlu olsun diyor. Karbun falan kesseydin

    1. @Bilgi ve Oyun kanka boşver kafayı yersin sbsbshshdhssh

    2. @Müslüm Kara hayır,memati haliti,sencer mematiyi,erkan senceri,poyraz erkanı,kara poyrazı,mr key karayı,akif mr keyi,gölge akifi,polatta gölgeyi bu kadar uzanıyor sjsjs

  7. Kurallar basitmiş aslında. Zor olan şeyleri yasaklamış.

    1. @V o değil birader neyin kafasını yaşıyorsunuz çene yapısına baksanıza

    2. Profilden çok benziyor ama o değil defne joy sihirli annemden öncede oynuyordu dizilerde başrollerde değil ama yan rollerde oynuyordu ünlüydü yani

    3. @Kanal 1860Münih sihirli annem 27 Şubat 2003te başladı, Kurtlar vadisi 15 ocak 2003te başladı. Bu zaten ilk bölümlerinden biri olması lazım dolayısıyla oynamıştır

  8. Beyler benzer videolar istiyorsanız yoruma yazmayı unutmayın

  9. 00:33 ulan s…cem bu abi meselesini ulan adamlar kumarhane açıyor kumarhane yani boktan şerefsiz bir iş ama yine de gençler böyle yavşaklara fırlamalara özeniyor ayıptır ya.

Comments are closed.